sobota, 15 lutego 2014

Poranne bieganie

Przeglądając zdjęcia od początku roku zauważyłam, że w ogóle nie ma na nich śniegu. W sumie w tym roku nic nie popadało ,a przynajmniej ja tak myślę ,gdyż jak napadał śnieg nie było mnie akurat w Polsce. Chciałam przetestować aparat właśnie na białym puchu, a w tym roku nie wyszło ... i raczej chyba nie wyjdzie .
Na dworze coraz bardziej czuć wiosnę, wybierając się dzisiaj z Lolą na spacer nie udało nam się spotkać żadnego psa więc standardowo trzeba było samemu pobawić się piłką. Tym razem piłka była bardzo atrakcyjna bo z piszczałką : > kupiłam ją jak byłam we Włoszech cena wydaje się dość śmieszna jak na zwykłą piłkę ale Lola oszalała na jej punkcie : D 
Dodaje zdjęcia ze spaceru :











29 komentarzy:

  1. Jejku ona serio jest śliczna :D Jaka cena tej piłeczki? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w przeliczeniu na polskie byłoby to ok 25 ł w sumie kupowałam ją w takim 'zwykłym markecie' ,a w zoologu w Polsce widziałam podobną tyle że o 20 zł tańszą ;>

      Usuń
  2. U nas tez ostatnie podrygi zimy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super piłeczka :D
    Piękne zdjęcia - śliczną masz Lolę:3
    Jaki masz aparat?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. byłaś we Włoszech ... zazdroszczę ;D
    pięknie fotografujesz! :D dołączam się do pytania wyżej a mianowicie jaki masz aparat ? :)
    Lola umie tak ładnie pozować czy to był zwykły spontan ? :))
    cooldogyorkie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nikon d3000
      Lola nie pozuje do zdjęć chyba, że mam gdzieś smaka :D

      Usuń
  5. Z tym śniegiem to racja, ale nam jakoś nie szkoda, że było go tak mało. Chociaż kto wie może zima jeszcze przed nami:)

    OdpowiedzUsuń
  6. a my śnieg nadal mamy,nie dużo ale jest. :D

    pozdrawiamy
    Ola i Baddy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Widać, że miała świetną zabawę :D.
    Pozdrawiam,
    http://mojprzyjaciel-pies.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietna piłka. Lola jest cudowna! Pięknie pozuje!:)
    POZDRAWIAMY!
    Zdaniemlackiego.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super piłeczka :D

    http://aussie-dog-world.blogspot.com/

    Pozdrawiamy: Dominika&Kentucky :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna piłka i co najlepsze, jest w kolorze, który psie oczy akurat rozróżniają ;)

    Cudne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  11. Widziałam podobną piłeczkę u mnie w zoologicznym :)
    Aah, jak ja bym chciała takie tereny na spacery gdzieś w pobliżu... ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. A już się bałam, że tylko ja zza granicy zwożę prezenty dla psowatego :D no i grunt, że piłeczka trafiona :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna piłeczka :)
    Aczkolwiek cena wyjątkowo wysoka ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajna piłeczka, najważniejsze, że Loli się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie by się przydało poranne bieganie; D

    OdpowiedzUsuń
  16. Widać, że Loli sprawia przyjemność zabawa tą ekskluzywną piłeczką :) Ja jak byłam w Londynie to kupiłam (nie dla psa ale dla siebie) pokrowiec na telefon za 10 funtów - 50 złotych :O. Nie wiem co mnie kopnęło.. Ale piłeczka w przeciwieństwie do mojego pokrowca sprawia komuś radość :P
    Pozdrawiam i zapraszam do nas A&B

    OdpowiedzUsuń
  17. Lola jest wspaniała :)
    Świetne zdjęcia.
    A skąd jest ta obroża?

    Pozdrawiam i zapraszam,
    merdaj.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  18. U nas też zbliża się wiosna :) Twoja sunia cudownie pozuje ! <3
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam:
    http://our-fluffy-monsters-photoblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja się tam cieszę , że śnieg już nie wróci ! :D
    Wiosna <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Rano biega i ćwiczy się najlepiej :)
    Zima była bardzo krótka niestety, ale cóż :c
    Choć wiosna też jest fajna :)
    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas :)
    http://amoorherkules.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Tak, z wolnością... Ale - przynajmniej dla mnie - o wiele bardziej z przemijaniem, jakąś dziwną i nieco pesymistyczną marnością naszego życia, bezradnością wobec wielu rzeczy. Oczywiście nie tylko - niebo, a zwłaszcza z zachodzącym słońcem jest bardzo romantyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super piłeczka i jeszcze żółta :D

    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  23. My też czekaliśmy długo na upragnioną zimę, lecz chyba ją przegapiliśmy... =(
    Piszczałki rządzą!!! Super piłka =D
    Cudowne zdjęcia <3

    Pozdrawiam Natalka i Beny

    OdpowiedzUsuń